هکــــــر چــــــوبین
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شـــــوق پـــــرواز و آدرس sasan69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ایا تا به حال شده که خواسته باشید از طریق اینترنت اس ام اس رایگان بفرستید ؟
قبلا یه سایت فارسی بود که دیگه فعال نیست ولی من حالا یه سایت دیگه پیدا کردم که میشه با اون اس ام اس رایگان به همه در هر جای جهان فرستاد برای این کار مراحل زیر رو که به صورت تصویری برای شما نوشتم دنبال کنید   

ابتدا بر روی این لینک کلیک نمایید 

در صفحه باز شده گزینه sign up  رو پیدا کنید و روی ان کلیک نمایید   

پس از واردشدن به صفحه بعدی مشخصات زیر را وارد کنید در مقابل هر یک از گزینه ها کاربرد ان ذکر شده است و پس از کامل کردن ان گزینه submit  را انتخاب نمایید پس از انتخاب گزینه submit  کد فعال سازی به ایمیل شما فرستاده می شود                       

وارد ایمیل خود شوید و سپس کدی که مشخص شده است را به خاطر بسپارید و یا در محلی بنویسید دوباره  به صفحه اصلی سایت بروید برای این کار از این ادرس استفاده کنید 

همان طوری که مشخص شده است ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید و وارد سایت شوید        برای فعال سازی ایمیل خود  بر روی محل مشخص شده کلیک نمایید و کدی را که قبلا یادداشت نموده اید را واردنمایید                                                                             

برای فعال سازی شماره موبایل خود بر روی محل مشخص شده کلیک نمایید و سپس یک اس ام اس برای شما ارسال می شود که کد فعال سازی را در ان نوشته اند انرا در محل مر بوطه وارد نمایید و حساب شما فعال می شود و شما می توانید از این پس اس ام اس رایگان به سراسر جهان بفرستید


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:فرستادن اس ام اس رایگان از طریق اینترنت به تمام دنیا, ] [ 8:49 ] [ ساسان ]

 HyperTerminal  برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد.

شايد شما هم مانند من از ارسال فايلها توسط ابزار ذخيره سازي (مانند CD، ديسك و...) خسته شده ايد در اين قسمت قصد داريم به بررسي يكي از قابليتهاي جذاب و كمتر شناخته شده ويندوز كه توانايي بالايي در ارسال و دريافت فايلهاي مختلف به نام Hyper Terminal بپردازيم.

HyperTerminal چيست؟

HyperTerminal برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد. در صورت كار با اين برنامه در بسياري از موارد شما ديگر نيازي به استفاده از اينترنت نخواهيد داشت، بنابراين قادريد در هزينه هاي اتصال به اينترنت تا حد زيادي صرفه جويي كنيد.

برنامه Hyper Terminal به صورتي كاملاً ساده و آسان طراحي گرديده به صورتي كه شما با چند بار كار كردن با آن مي توانيد با نحوه كار كاملاً آشنا گرديد.

نكته: براي استفاده از HyperTerminal شما به امكانات خاص نياز نداريد فقط كافي است كه كامپيوتر شما و فردگيرنده به يك مودم مجهز باشد تا شما از طريق خط تلفن فايل مورد نظرتان را ارسال و يا دريافت نماييد.

نحوه استفاده از Hyper Terminal

براي فعال نمودن HyperTerminal در ويندوز xp به روي كليد Start كليك نموده و از منوي كشويي ظاهر شده به ترتيب Accessories < All programs < Hyper Terminal< Communications را انتخاب كنيد تا پنجره Connection Description در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.

در كادر فوق يك نام را براي اتصال وارد كرده و از قسمت Icon يك آيكون را به دلخواه انتخاب نموده و بر روي كليد OK كليك كنيد.

در پنجره Connect To از منوي كشويي Country / region كشور محل سكونت خود (كه در اينجا IRAN را بايد انتخاب نماييد مگر اينكه خارج از ايران زندگي مي كنيد)، AreaCode كد كشور، phonenumber شماره تلفن تماس و از منوي ConnectUsing ابزار مورد استفاده (كه در اين جا مودم مي باشد) را انتخاب كرده و برروي كليد OK كليك نماييد.

نكته: در قسمت phone number شما بايد شماره تلفن شخصي كه مي خواهيد براي او فايل مورد نظرتان را ارسال كنيد را وارد نماييد.

در پنجره Connect شما كافي است بر روي كليد Dial كليك كنيد تا شماره گيري انجام گيرد. در اين مرحله در صورتي كه مي خواهيد تغييري در شماره تلفن تماس و يا محل سكونت خود دهيد كافي است برروي كليدهاي Modify يا Dialing properties كليك كرده و در كادرهاي محاوره اي ظاهر شده تغييرات مورد نظر را اعمال نماييد. بعد از چند لحظه شماره گيري توسط مودم انجام مي شود.

تنظيماتي كه فرد گيرنده بايد انجام دهد

براي دريافت يك فايل از طريق HyperTerminal فقط كافي است در پنجره اصلي برنامه از منوي Call گزينه Wait For a Call را انتخاب نماييد. بعد از چند لحظه شما مي توانيد فايلهاي ارسالي را دريافت كنيد.

ارسال فايلها

بعد از اينكه در پنجره Connect تنظيمات مربوطه را انجام داديد و توسط شماره گيري به شماره مربوطه متصل شديد. براي مشخص كردن فايلهاي ارسالي از منوي Transfer گزينه Send File را انتخاب كنيد تا كادر محاوره اي Send File در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.
در كادر محاوره اي ظاهر شده براي انتخاب فايل مورد نظرتان بر روي كليد Browse كليك كنيد تا كادر محاوره اي Select File to Send در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.

در كادر محاوره اي فوق شما كافي است فايل مورد نظرتان را انتخاب نموده و بر روي كليد Open كليك نماييد و در كادر محاوره اي Send file بر روي كليد Send كليك كنيد تا عمل ارسال انجام پذيرد.

ارسال پيغام به صورت متن


بعد از اينكه به شماره مورد نظرتان متصل شديد در پنجره اصلي برنامه Hyper Terminal شما به صورت مستقيم مي توانيد متن مورد نظرتان را تايپ نماييد. متن تايپي در اين قسمت براي دوست شما كه به كامپيوتر او توسط برنامه Hyper Terminal متصل شديد نيز قابل مشاهده مي باشد.

مشخص كردن محلي براي ذخيره سازي فايلهاي دريافتي

شما به سادگي مي توانيد محلي را براي ذخيره سازي فايلهاي دريافتي از طريق برنامه را به صورت پيش فرض تعريف نماييد. براي اين منظور از منوي Transfer گزينه Receive File را انتخاب نماييد تا كادر محاوره اي مربوطه در روي صفحه نمايش ظاهر گردد. در كار محاوره اي فوق شما با كليك نمودن كليد Browse مي توانيد محلي را براي ذخيره سازي فايل دريافتي تعيين نماييد.

ذخيره سازي اتصال

بعد از برقراري ارتباط از طريق برنامه Hyper Terminal، شما مي توانيد اتصال فوق را براي استفاده مجدد ذخيره نماييد. براي اين منظور از منوي كشويي File گزينه Save را انتخاب كنيد. با اين كار اتصال شما با اسمي كه شما براي آن مشخص نموده ايد ذخيره مي گردد، براي برقراري اتصال براي دفعات آتي، در زير منوي Accessories < All Programs < Start HyperTerminal Communications كافي است به روي نام اتصال فقط كليك كنيد.

قطع نمودن اتصال

بعد از اينكه فايل هاي موردنظرتان را براي دوستانتان ارسال كرديد و يا از آنها دريافت كرديد، براي قطع نمودن اتصال به روي گزينه Disconnect كليك نماييد تا اتصال شما قطع گردد.

نوار ابزار برنامه Hyper Terminal

در نوار ابزار برنامه HyperTerminal مجموعه دستورات پراستفاده به صورت آيكونهايي در دسترس شما قرار گرفته است. در صورتي كه نوار ابزار برنامه در زير نوار منوها وجود نداشت از زير منوي View گزينه ToolBar را انتخاب كنيد.
[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:ارسال فایل بدون نت, ] [ 17:1 ] [ ساسان ]
[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:برای بدست آوردن آي پي از روی ايميل , ] [ 16:58 ] [ ساسان ]



برای اینکه شما بتوانید فردی را بدون اینکه خودش متوجه شود به لیست دوستان اضافه کنید احتیاج به برنامه ی buddymanager دارید. که در زیر به آموزش آن می پردازیم.

1-ابتدا ID و Password خود را در قسمت Yahoo ID و Password برنامه بنویسید و دکمه Login را فشار دهید تا از طریق برنامه به ID شما Login شود.

 2-ID کسی را که می خواهید Add کنید و شخص متوجه نشود که شما او را Add کرده اید در قسمت Friends ID  بنویسید و دکمه ی Add را فشار دهید.

بعد از انجام این کارها فرد مورد نظر در لیست دوستان شما Add خواهد شد بدون اینکه خودش متوجه شود

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:اد کردن افراد بدون اینکه بفهمن, ] [ 16:56 ] [ ساسان ]

 

سلام

حالا نوبت به اين مي رسه يادتون بدم که چه جوري از يه کارت دو ساعته 2 تا 32 هفته استفاده کنيد البته اين کار دو مشکل داره

يکي اينکه راه خيلي مطمئني نيست البته عمل مي کنه

دوم اينکه فقط براي کارت هايي امکان پذيره که محدوديت زماني نداشته باشه

راستي اگر اين ترفند را انجام داديد ديگه زنگ نزنيد به خدمات دهنده چون متوجه ميشوند و جلوي کار شمارا مي گيرند

البته نا گفته نماند که اين کار از نظر شرعي حرام است و عواقف و گناهش به عهده ی خودتون است و من هيچ مسئوليتي را قبول نمي کنم

. براي اين کار به اين گونه عمل مي کنيم:

start=====run====system.ini

بعد دنبال اين گزينه بگرديد [386enh] سپس] جلوي enh رو  پاک کنيد واينتر بزنيد واينا رو اضافه کن:

[386enh

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024

@ number = ( 3,1,4,1,5,9)

@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )

$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )

woafont=dosapp.FON]

موفق باشید نظر بدهید

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:از يه کارت دو ساعته 2 تا 32 هفته استفاده کنيد , ] [ 16:55 ] [ ساسان ]

 

 

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

از chat و mail شبونه

 

از pm دادن تو room و از سلام عاشقونه 

on شدم به مهربونی 

که بگم با تو می چتم 

تا بگم بمونی on-line 

از firend لیست قشنگم 

باز off های عاشقونه 

email های بی نشونه 

این yahoo 

کاشکی همینجوری بمونه                                      

عشق تو برای قلبم 

اولین و آخرینه 

تویی تنها همزبونم                                             

که همیشه نازنینی

اگهon-line 

اگه off-line

تو بمونی                                                       

یا نمونی                                                            

تو واسم هنوز همونی                                              

که برام عزیزترینی                                                        

تو واسم هنوز همونی

که برام عزیزترینی

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:قصه از کجا شروع شد , ] [ 16:49 ] [ ساسان ]

 

برای استفاده از ترفندهای زیر ابتدا از mail.yahoo.com وارد صفحه Yahoo Mail شوید. سپس ترفندهای زیر را اجرا کنید:

1- آدرسهای مسدود شده
بدین وسیله قصد داریم تا آدرسهایی که نمیخواهیم از جانب آنها ایمیلی برای ما ارسال شود را مسدود کنیم. بدین منظور روی لینک Options کلیک کنید. در صفحه بعد به Block Addresses بروید. در این صفحه در قسمت Add Block ایمیل فردی را که میخواهید از جانب او ایمیلی برای شما نیاید را وارد کنید تا او بلاک شود. در حال حاضر شما تا 500 نفر را میتوانید مسدود کنید.

2- مشاهده IP افراد فرستنده ایمیل
بدین وسیله شما میتوانید IP افرادی که برایتان ایمیل ارسال کرده اند را پس از باز کردن ایمیلشان مشاهده کنید. بدین منظور پس از مراجعه به Options ، به General Preferences بروید. در قسمت Headers گزینه دوم یعنی Show all headers on incoming messages را انتخاب کنید. در پایان روی دکمه Save کلیک کنید. اکنون هر ایمیلی را که در Inbox تان باز کنید در قسمت X-Originating-IP میتوانید IP ارسال کننده را مشاهده کنید.

3- تنظیم تعداد ایمیلهای قرار گرفته شده در صفحه
با استفاده از این ترفند میتوانید تعداد ایمیلهای وارد شده در هر صفحه را تنظیم کنید که در هر صفحه Inbox جای بگیرد. اگر قصد پاک کردن کلیه ایمیل هایتان را داشته باشید این روش میتوانید کار شما را آسان تر گرداند. برای این کار پس از رفتن به صفحه Options مجدد به General Preferences بروید. حال در قسمت Messages per Page یکی از اعداد 10 ، 25 ، 50 ، 100 و 200 را انتخاب کنید. این اعداد نمایانگر تعداد ایمیلها در هر صفحه است. در پایان دکمه Save را بزنید تا اطلاعات ذخیره شود.

4- نام شما در ایمیلهای ارسالی
ممکن است دوست داشته باشید نام شما در ایمیلهایی که میفرستید یک نام خاص باشد تا نام و نام خانوادگی تان که در ابتدای ثبت نام وارد کرده اید. برای تنظیم نام تان در ایمیلهای ارسالی پس از مراجعه به Options و سپس General Preferences در قسمت From name یک نام برای خود در نظر بگیرید و با استفاده از دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید.
[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:4 ترفند کوچک در Yahoo Mail , ] [ 16:46 ] [ ساسان ]

 

قصد داریم تا ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید عبارت View Webcam را در کنار Status خود در یاهو مسنجر به نمایش بگذارید ؛ در حالی که شما اصلا وب کمی ندارید که آنرا برای دوستانتان به نمایش بگذارید!

بدین منظور:
پس از لوگین شدن به یاهو مسنجر با استفاده از ID خودتان ، از منوی Messenger به My Status رفته و New Status Message را انتخاب کنید.
سپس در آن عبارت View Webcam را تایپ نمایید و یک Space بزنید. سپس کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. باز هم کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. برای آخرین بار کلید Alt را نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کنید. سپس دکمه OK را زده و خارج شوید. از این پس عبارت View Webcam برای نمایش Webcam که اصلا وجود ندارد نمایش خواهد یافت.
در ضمن دقت کنید برای تایپ اعداد ، از کلیدهای سمت راست استفاده کنید

خب مجبوری مگه یه وب کم بخر

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:نمایش View Webcam در کنار ID بدون داشتن وب کم , ] [ 16:44 ] [ ساسان ]
قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید قابلیت نمایش شماره تلفن تماس گیرنده یا Caller ID را بر روی ویندوز خود فعال کنید. بدین صورت که با تماس شخص تماس گیرنده شماره او در کنار صفحه Desktop شما نمایش می دهد.

 لازم به ذکر است که برای استفاده از این قابلیت باید مودم شما Voice و Caller ID را پشتیبانی کند و از همه مهمتر اینکه این سیستم با مخابرات بعضی از مناطق سازگاری ندارد ، در تمامی کشورها از جمله آمریکا و کانادا به طور کامل پشتیبانی میشود اما در ایران ممکن است پاسخگو نباشد.

بدین منظور:
از منوی Start و سپس All Programs بر روی Startup راست کلیک کرده و Open را برگزینید.
در پنجره باز شده بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و از New بر روی Shortcut کلیک کنید.
در پنجره مورد نظر آدرس زیر را دهید:
D:/Program files/Windows NT/dialer.exe
دقت کنید در صورتی که ویندوز XP خود را در درایو دیگری نصب کرده اید نام آنرا جایگزین D کنید.
حال Shortcut ساخته شده را اجرا کنید. خوهید دید که برنامه Phone Dialer باز میشود.
در این برنامه از منوی View تیک گزینه Hide when minimized را بزنید.
از این پس با هر بار روشن کردن سیستم این نرم افزار نیز اجرا میشود که کافیه آنرا Minimize کنید تا وارد Taskbar شود

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:caller id baraye pc shoma, ] [ 16:36 ] [ ساسان ]

مخفی کردن فایل در داخل عکس توسط نرم افزار winrar

با سلام امروز می خوام بهتون یه روش مخفی سازی جالب رو بهتون نشون بدم برای این کار یه عکس نیاز دارم که پسوند اون حتما باید jpg یا gif باشه و فایل رو که قصد دارید اون رو در عکس مورد نظر مخفی کنید رو د رکنار اون قرار دهید حالا باید فایل رو با نرم افزار winrar فشرده سازی کنید برای این کار روفایل مورد نظر راست کلیک و add to archive رو بزنید حال به منوی start رفته و run رو بزنید و در ان cmd رو تایپ کرده و اینتر کنید حال باید به مسیری که در آن عکس و فایل قرار دارد بروید به طور مثال اگه در درایو d قرار دارد باید تایپ کنید d: و اینتر کنید سپس دستور زیر را وارد کنید copy /b pic.jpg + folder.rar newpic.jpg به فاصله های میان دستور کاملا دقت کنید در این دستور pic همان نام عکس مورد نظر ماست folder نام فایل که قصد مخفی کردن آن را داریم و newpic نام جدید عکسی است که فایل ما در آن مخفی می شود حالا بعد از اینتر کردن می بینیم که یک عکس جدید با نام newpic در هما ن مسیر به وجود آمده است برای دیدن فایل باید روی آن راست کلیک و open with را بزنید و با نرم افزار winrar آن را باز کنید می بینید که فایل شما را در لیست نشان می دهد امیدوارم استفاده لازم را برده باشید
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:مخفی کردن فایل در داخل عکس توسط نرم افزار winrar, ] [ 9:40 ] [ ساسان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 28110
تعداد مطالب : 156
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

سوسا تم